Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porti rame adaptate intotdeauna stilului tau si formei fetei tale; Ai parte de popularitate si intorci privirile celor din jurul...
Prada În 1913, Mario Prada a deschis primul său magazin în faimoasa Galerie Vittorio Emanuele din Milano și nu a durat mult până când Prada a devenit unul dintre cele mai importante...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porți rame adaptate întotdeauna stilului tău și formei feței tale; Ai parte de popularitate și întorci privirile celor din jurul...
Balenciaga Cristóbal Balenciaga a deschis primul său boutique în 1919 în San Sebastián, Spania, dar a mutat brandul la Paris din cauza Războiului Civil. Și-a câștigat rapid reputația...
Polaroid Polaroid, fondată în 1937 de Edwin Land, este prima marcă care a folosit un filtru polarizant pentru ochelarii de soare. Încă de la începuturile sale, lentilele Polaroid au...
Jimmy Choo Originar din Malaezia, Jimmy Choo și-a construit o reputație în Londra la începutul anilor 1990 ca pionier al modei în arta de a se îmbrăca în modă pentru celebrități. Tăieturile...
Max Mara Max Mara exprimă feminitatea și adevărata eleganță atemporală. Având sediul general în Reggio Emilia, Max Mara este una dintre cele mai mari case de modă din Italia, fiind...
Prada În 1913, Mario Prada a deschis primul său magazin în faimoasa Galerie Vittorio Emanuele din Milano și nu a durat mult până când Prada a devenit unul dintre cele mai importante...
Informații despre produs Tommy Hilfiger TH 2033 086 Culoarea ramei: Havana Materialul ramei: Plastic (Acetat) Lățimea lentilei: 48 mm Ochelari de marcă la prețuri uimitoare cu garanție...
Tommy Hilfiger Cunoscut ca unul dintre "Cei patru mari designeri americani", Tommy Hilfiger a construit unul dintre cele mai mari branduri de stil de viață din lume dintre designeri,...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porti rame adaptate intotdeauna stilului tau si formei fetei tale; Ai parte de popularitate si intorci privirile celor din jurul...
Chloe Chloé exprimă feminitatea, modernitatea, lipsa de efort și spiritul liber. Aceste valori au modelat colecția de ochelari, care se caracterizează prin elemente iconice pentru care...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porți rame adaptate întotdeauna stilului tău și formei feței tale; Ai parte de popularitate și întorci privirile celor din jurul...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porți rame adaptate întotdeauna stilului tău și formei feței tale; Ai parte de popularitate și întorci privirile celor din jurul...
Ochelari de vedere GUCCI GG0385OA 001 sunt printre modelele preferate ale mărcii Gucci. Aceste Pentru bărbaţi Pătrate ochelarii te fac special. Acetat prelucrarea cadrului va asigura...
Avem o selecție de ochelari de vedere atât pentru femei cât și pentru bărbați. Puteți alege dintre mărci cunoscute și modele pentru toate gusturile! Lentilele folosite sunt de tipul...
Max Mara Max Mara exprimă feminitatea și adevărata eleganță atemporală. Având sediul general în Reggio Emilia, Max Mara este una dintre cele mai mari case de modă din Italia, fiind...
Persol Persol (de la per il sole care înseamnă pentru soare) a luat naștere în 1917, iar semnătura săgeata Supremă o face cea mai recognoscibilă marcă de ochelari de pe plan internațional...
Nike Nike a revoluționat îmbrăcămintea sporti pentru atleți prin produsele inovative și publicitate. Nike Vision aduce aceeași inspirație și inovație pentru ochelari, pentru produse...
Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.
×
Pentru a oferi utilizatorilor o experienţă de navigare mai plăcută, site-ul Compari.ro utilizeaza cookie-uri care sunt acceptate odata cu utilizarea siteului. Detalii.