Emilio Pucci Emilio Pucci a fost un colorist strălucit care s-a inspirat din natură și culturile exotice pentru a crea imprimeurile sale printate, modelele abstracte și infuzia de culori...
Emilio Pucci Emilio Pucci a fost un colorist strălucit care s-a inspirat din natură și culturile exotice pentru a crea imprimeurile sale printate, modelele abstracte și infuzia de culori...
Jimmy Choo Originar din Malaezia, Jimmy Choo și-a construit o reputație în Londra la începutul anilor 1990 ca pionier al modei în arta de a se îmbrăca în modă pentru celebrități. Tăieturile...
Mont Blanc Montblanc este simbolul succesului și al îndeplinirilor care vin din educație și din puterea mintală. Steaua Montblanc simbolizează vârful iconicului Mont Blanc, al doilea...
Despre Missoni Brandul Missoni se mândreÈte cu linia sa de designuri elegante Èi sofisticate. Ramele de ochelari Missoni vin în forme retro Èi în culori inedite, fiind alegerea...
Despre Missoni Brandul Missoni se mândreÈte cu linia sa de designuri elegante Èi sofisticate. Ramele de ochelari Missoni vin în forme retro Èi în culori inedite, fiind alegerea...
Informații despre produs Missoni MIS 0125/G S68 Culoarea ramei: Roz Materialul ramei: Plastic (Acetat) Lățimea lentilei: 53 mm Ochelari de marcă la prețuri uimitoare cu garanție de...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porți rame adaptate întotdeauna stilului tău și formei feței tale; Ai parte de popularitate și întorci privirile celor din jurul...
Ce câștigi cu ochelarii de soare de la Lensa? Ești odihnit după ce te expui la soare pentru că nu îți forțezi privirea; Ești un reper pentru cei din jur pentru că porți ochelari...
Tips & tricks: Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale; Indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau. Desi nu este un criteriu...
Ralph by Ralph Lauren Ralph Lauren a început să creeze colecția sa de cravate în urmă cu 40 de ani la New York. Astăzi, există 25 de branduri deținute de Lauren, fiecare fiind simbolul...
Versace În 1978, la Milano, Gianni Versace a fondat un brand ambițios și nu a durat mult până când a devenit o stea pe cerul modei. Acest inovator și designer magistral a reușit să...
Despre Missoni Brandul Missoni se mândreÈte cu linia sa de designuri elegante Èi sofisticate. Ramele de ochelari Missoni vin în forme retro Èi în culori inedite, fiind alegerea...
Despre Missoni Brandul Missoni se mândreÈte cu linia sa de designuri elegante Èi sofisticate. Ramele de ochelari Missoni vin în forme retro Èi în culori inedite, fiind alegerea...
Pentru cine sunt? Ochelarii de prescripție Missoni MIS0006 OBL fac parte din noua colecție Missoni realizată cu atenție pentru femei. Acest model elegant cu rame întregi reflectă cele...
Tips & tricks: Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale; Indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau. Desi nu este un criteriu...
Despre Versace Linia de rame de ochelari de soare Versace include modele originale și îndrăznețe, cu designuri sofisticate și pline de imaginație, perfecte pentru fashioniști. Despre...
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa? Porti rame adaptate intotdeauna stilului tau si formei fetei tale; Ai parte de popularitate si intorci privirile celor din jurul...
Despre Versace Linia de rame de ochelari de soare Versace include modele originale și îndrăznețe, cu designuri sofisticate și pline de imaginație, perfecte pentru fashioniști. Despre...
Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.
×
Pentru a oferi utilizatorilor o experienţă de navigare mai plăcută, site-ul Compari.ro utilizeaza cookie-uri care sunt acceptate odata cu utilizarea siteului. Detalii.