GUESS GU2941 083 Rama ochelari

 

Guess Rame ochelari de vedere dama Guess GU2941 083

319,02 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
lensa.ro

Evoluţie preţ

Puteti obtine informatii privind evolutia pretului
 
preţ minim
 
preţ mediu

Alerta pret

Serviciul Alerta pret va anunta daca pretul produsului ales scade sub suma precizata.
Pretul minim actual al produsului: 319,02 RON

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse GUESS: GUESS Rama ochelari

Ray-Ban Erika RX7046 5365 Rama ochelari de la 416,90 RON Ray-Ban Erika RX7046 5365 Ray-Ban RX5298 5386 Rama ochelari 498,99 RON Ray-Ban RX5298 5386 Ray-Ban Erika RX7046 5364 Rama ochelari de la 392,90 RON Ray-Ban Erika RX7046 5364 Ray-Ban Erika RX7046 5953 Rama ochelari de la 386,90 RON Ray-Ban Erika RX7046 5953
Descrierea produsului
Grup tinta Femei
Material cadru Plastic

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

  Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa?
  • Porți rame adaptate întotdeauna stilului tău și formei feței tale;
  • Ai parte de popularitate și întorci privirile celor din jurul tău;
  • Ai un grad mai ridicat de încredere în tine și, implicit, o viață mai bună;
  • Ai mai mult succes la interviurile de angajare și în negocieri;
  • Iți crește stima de sine și atragi atenția celor din jur;
  • Te poți lăuda că porți doar ochelari originali, de la cele mai cunoscute branduri.
  Ce pierzi dacă nu porți rame de vedere de la Lensa?
  • Ratezi prețuri accesibile și avantajul de a-ți cumpăra ochelari potriviți pentru fiecare ținută;
  • Nu ești adaptat la ultimele tendințe;
  • Pierzi șansa de a-ți reinventa stilul;
  • Nu beneficiezi de oferte create special pentru a răspunde nevoilor tale;
  • Nu te bucuri de un accesoriu cool care îți evidențiază trăsăturile.
  Tips & tricks: Este recomandat ca forma ramei să se potrivească fizionomiei tale;Indicat este ca rama aleasă să se încadreze dimensiunilor chipului tău;Deși nu este un criteriu de bază, culoarea ramei armonizează stilul tău vestimentar dar și personalitatea ta.     Curățarea ochelarilor este foarte simplă și se poate face în doar 2 pași:
  • pulverizează soluția specială pentru curățarea ochelarilor (nu este inclusă în preț) pe ambele părți ale lentilei;
  • lustruiește usor ambele fețe ale lentilei cu o lavetă din microfibră (nu este inclusă în preț), pentru a îndepărta urmele soluției de curățare.
Din glamourul legendar al Hollywood-ului și un strop de chic natural francez nu poate să iasă decât un brand de modă ideal. Asta au făcut frații Marciano când au fondat GUESS. Povestea a început în 1981, când cei patru frați din sudul Franței s-au îndrăgostit de Los Angeles într-o vacanță de familie și au decis să se mute aici. Numele mărcii le-a fost sugerat de un slogan publicitar pe care îl vedeau în fiecare zi pe drumul către birou: „Ghici ce este în noul nostru Big Mac? Cuvântul le-a rămas în minte. Curând a devenit numele pe clădirea sediului lor de pe Bulevardul Olimpic, chiar lângă panoul publicitar care îi inspirase. Și-au numit produsul lor inovator, niște blugi subțiri, spălați printr-un procedeu care le dă un aspect uzat și îi face mai moi și mai flexibili, cu trei fermoare – Marilyn Jean. Procedeul spălarea cu piatră era rară pe piața din SUA și nici francezii nu erau prea bine primiți într-o industrie atât de tipic americană. Totuși, cei patru au trimis o pereche de blugi și o notă scrisă de mână unor magazine universale selectate. Bloomingdale’s i-au plăcut și a comandat 24 de perechi. Stilul unic, sexy, s-a epuizat în câteva ore. În primul său an în SUA, GUESS a ajuns în toate magazinele mari din SUA.     Apoi, desigur, a urmat reclama. Guess a devenit simbolul unui stil de viață tineresc, sexy și aventuros, imaginea glamour fiind susținută de campanii de promovare impresionante, care au avut în centru femei tinere care au definit spiritul provocator al mărcii. Prima „Guess Girl a fost un model francez necunoscut, Estelle Lefebure. Urmîtoarele au fost mai degrabă celebre Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton… și o anume Carla Bruni, în vârstă de numai 16 ani la acea vreme. Indiferent dacă este alb-negru sau color, stilul publicitar GUESS este instantaneu recunoscut - figuri seducătoare pe fundaluri inspiratoare, sugerând o poveste pe care spectatorii o pot inventa ei înșiși. În sfârșit, trebuie spus că multe dintre fetele GUESS sunt mai curbate decât cele văzute în majoritatea reclamelor de modă.     Succesul impresionant i-a determinat pe frați să își mărească gama de produse, completând-o cu încălțăminte și accesorii. Guess face parte din portofoliul producătorului italian de ochelari Marcolin din anul 2013. Colecțiile de ochelari de soare și de vedere păstrează valorile brandului, remarcându-se prin forme avangardiste, combinații îndrăznețe, culori puternice și lentile oglindă ce atrag atenția asupra purtătorului.     Astăzi, GUESS are peste 1.500 de magazine în întreaga lume și oferă colecții pentru bărbați, femei și copii, precum și o gamă largă de accesorii, de la bijuterii, parfumuri, ochelari și ceasuri până la pantofi și genți extrem de dorite.      


Denumiri similare la Rama ochelari GUESS GU2941 083: GU 2941 083, GU2941083


Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.