GUESS 1928-002 Rama ochelari

 

GUESS 1928-002

399,00 RON
Livrare gratuita
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
eopticon.ro
Descrierea produsului
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte, a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European , fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie , blugii Marilyn. In acel moment s-a nascut marca Guess , care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar, sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume, a fost conceput initial in timpul plimbarii zilnice a fratilor Marciano pe Olympic Boulevard din Los Angeles. In fiecare zi, fratii treceau pe langa un panou publicitar al Mc Donald, s , pe care scria: Ghici ce contine noul nostru Big Mac?Acest lucru a dat nastere unei dezbateri comice care a dus la denumirea oficiala GUESS. Odata ce numele companiei a fost stability . Paul si Maurice au decis ca trebuie adagat un semn de intrebare pentru a sublinia cuvantul GUESS ca fiind o intrebare. Fie ca este alb-negru sau color, stilul de advertising GUESS este instantaneu recognoscibil. De-a lungul anilor, femei minunate de calibrul lui Claudia Schiffer , Jenifer Lopez, Anna Nicole Smith sau Drew Barrymore au contribuit la peste trei decenii magice de imagini ale marcii. Colectia de ochelari include o gama completa de ochelari de soare si rame optice care intruchipeaza valorile de baza ale marcii GUESS si ofera o gama larga de model atemporale si elegante. Formele clasice Guess sunt actualizate cu un twist modern, sunt introduce combinatii de culori indraznete si lentile mirror, pentru a oferi stiluri remarcabile care sunt purtate pe tot parcursul sezonului. GUESSUn brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte, a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European, fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie, blugii Marilyn. In acel moment s-a nascut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar, sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume, a fost conceput initial in timpul plimbarii zilnice a fratilor Marciano pe Olympic Boulevard din Los Angeles. In fiecare zi, fratii treceau pe langa un panou publicitar al Mc Donald s, pe care scria: Ghici ce contine noul nostru Big Mac? Acest lucru a dat nastere unei dezbateri comice care a dus la denumirea oficiala GUESS. Odata ce numele companiei a fost stability. Paul si Maurice au decis ca trebuie adagat un semn de intrebare pentru a sublinia cuvantul GUESS ca fiind o intrebare. Fie ca este alb-negru sau color, stilul de advertising GUESS este instantaneu recognoscibil. De-a lungul anilor, femei minunate de calibrul lui Claudia Schiffer, Jenifer Lopez, Anna Nicole Smith sau Drew Barrymore au contribuit la peste trei decenii magice de imagini ale marcii. Colectia de ochelari include o gama completa de ochelari de soare si rame optice care intruchipeaza valorile de baza ale marcii GUESS si ofera o gama larga de model atemporale si elegante. Formele clasice Guess sunt actualizate cu un twist modern, sunt introduce combinatii de culori indraznete si lentile mirror, pentru a oferi stiluri remarcabile care sunt purtate pe tot parcursul sezonului.

Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.